.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
63 هزار شغل در گلستان ایجاد می شود

مدیرکل فنی و حرفه ای گلستان گفت: با توجه به سیاست های دولت باید تا پایان سال جاری 63 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شود. 

ابوطالب جلالی عصر سه شنبه در همایش تجلیل از مربیان فنی و حرفه ای غرب گلستان افزود: با ایجاد این تعداد شغل، دغدغه جوانان نسبت به پدیده بیکاری کم می شود.

مدیر کل فنی وحرفه ای استان از فضای آموزش بیش از 60 هزارمترمربع خبر داد و افزود: در استان فضای آموزش و مهارتی به رشته ها و حرفه های متفاوت وجود دارد که جوانان جویای کار آموزش و مهارت فنی ببینند.
جلالی، آموزش بلند مدت و مهارت را کارآمدی برای جوانان جویای کار دانست و افــزود: مراکز فنی و حرفه ای هم می تواند برای دانشگاههای علمی و کاربردی در شاخه های فنی و حرفه ای مدارک عالیه را برای هنر جویان ارائه کند و این نیازمند به توجه بیشتر مسئولان نمایندگان است.

رمضانی رئیس اداره فنی و حرفه ای ناحیه کردکوی گفت: 700هزار نفر ساعت آموزش و مهارت از سوی مربیان با تجربه به جوانان شهرستانهای کردکوی، بندگز و گمیشان داده شده است که بالغ بر 200نفر شاغل شدند.

وی همچنین از رشته های متنوع در مراکز فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: رشته جدید رباتیک در فنی و حرفه ای کردکوی دایر شده که علاقمندان در مدارس سطح متوسطه و دانشجویان برای داشتن دانش روز به این رشته می توانند فعالیت کنند.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.005 seconds.